بیماری زونا تا چه مدت واگیردار است No Further a Mystery

Wiki Article

آیا موافق معرفی متخصصین مورد تایید در حوزه های مختلف (روانشناسی، پزشکی، تغذیه، تناسب اندام) در بخش کلینیک های سایت هستید؟

شما یا یکی از اعضای خانواده‌ا‌تان سیستم ایمنی ضعیفی دارید. ابتلا به سرطان یا سایر بیماری‌های مزمن و مصرف بعضی از داروها ممکن است باعث ضعیف شدن سیستم ایمنی شود.

بثورات اغلب به صورت نواری از تاول در یک ناحیه از بدن ظاهر می‌شوند. هر دو بیماری‌های زونا و آبله مرغان ناشی از ویروس واریسلا زوستر هستند.

چشم انداز (آینده) این اختلال شخصیت معمولاً به این بستگی دارد که فرد مبتلا مایل به پذیرش مشکل خود و متعهد به درمان است یا خیر.

پزشک می‌تواند یک سری روش‌های مؤثر را برای مدیریت علائم و درمان ویروس ارائه دهند. او همچنین می‎توانند شما را ارزیابی کند تا مطمئن شود که عارضه جدی است یا خیر!

سر و کار داشتن با افراد پارانویید بسیار مشکل است زیرا بسیار زودرنج هستند و رفتارشان معمولاً خصمانه‌است و از نظر احساسی بسیار بسته و نسبت به هر فعالیتی بی میل هستند.

مهم است فردی که دچار زونا است، از تماس با این افراد اجتناب کند:

درمان کوتاه‌مدت بیماری زونا برای زن باردار پس از شروع علائم می‌تواند به کاهش مدت و شدت عفونت کمک کند. ​این امر به ویژه برای افراد بالای ۶۰ سال و افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند مهم است، زیرا زونا می‌تواند خطر بروز عوارض جدی را افزایش دهد. ​اگر جوش به گسترش خود به قسمت‌های دیگر بدن ادامه دهد و یا علائم دیگری مثل تب بالا بروز پیدا کند، بهتر است با پزشک مشورت کنید.

این شخص تصور می‌کند که صدمه یا حادثه آزار دهنده در حال رخ دادن است یا قرار است رخ دهد.

زونا توسط ویروسی ایجاد می‌شود که در بروز آبله مرغان هم نقش دارد، یعنی ویروس واریسلا زوستر. هر کسی که آبله مرغان داشته باشد ممکن است در آینده به زونا مبتلا شود.

پارانوئید اسکیزوفرنی یا اسکیزوفرنی پارانوئید یکی از شایع‌ترین انواع بیماری اسکیزوفرنی است که فرد دارای توهمات شنیداری و دیداری در مورد خیانت است. درواقع این افراد دائما احساس می‌کنند که همسر، خانواده و دوستانشان به آن‌ها خیانت می‌کنند و در توهمات خود این موضوع را احساس می‌کنند.

دیدگاه امیل کریپلین، روان‌پزشک آلمانی، دربارهٔ پارانویا

Some phone this paranoid, but all of us have views such as this every now and then. Because you’re worried that folks may be discussing you doesn’t suggest you do have a mental disease. Scientific paranoia occurs if you’re 100% persuaded of it, regardless if details establish that it isn’t genuine.

اردیبهشت ۶, ۱۴۰۱ ۸ راهکار مفید برای دوباره خوابیدن در نیمه شب

Report this wiki page